Oväder / People i uppsala

På nåt sätt så kändes det lite onödigt att jag skulle berätta om min dag, för det ända jag har gjort är att träffa soraya och alaexandra vid stationen :)
Och myst inne samtidigt som regnet bara öste ner, tog ett kort men blev inte så bra , lägger in kortet sen :)

Ja jag kan passa på o lägga in e bild så länge från people i uppsala !



Vi fick ju vara med på framsidan av albumet på deras hemsida =) va rolit.
Första "krogen" bilden för mig då ( hade feber på bilden och mådde piss )

Ha en trevlig natt puss o kram o god natt o sov gott

Kommentarer
Postat av: d'§

haha okej.. vattenpoker handlar om att man ska typ ta upp ett kort... o den som har minsta kortet ska ta upp ett nytt kort o dricka så många glas av vatten som kortet visar xD... dt e jättekul :D men sen så får man ont i magen efter man har druckit typ... 50 glas haha

2008-08-22 @ 00:10:48
URL: http://ballcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0