Någon annans liv....

Vem har jag utvecklats till, det här är inte jag. De är inte jag. Jag är egentligen en helt annan person som gör helt annorlunda saker, det här är inte livet jag vill leva.
Jag vill vakna, sätta på en kopp kaffe, ut och ta min morgon träning, komma hem ta en dusch och må bra, sätta på mig kläder, känna mig vacker.
Ta bilen till jobbet, bli glatt välkommen på jobbet av mina trevliga arbetskamrater, åka förbi centrum när jag slutat jobbet, handla ett par skit snygga jeans och ett linne, svänga förbi min hårfrisör och f å skit snygg frisyr, träffa en kompis på en fika, bli älskad, åka hem, byta om, åka till gymmet, sola lite, blir fräsch, duscha där, komma hem , ringa min pojkvän som glatt vill att jag ska komma hem till honom, han har stora planer för oss. Bli älskad, åka hem, krypa ner i min stora varma säng, slå på min nya tv, kolla på en film och somna in, vakna upp igen, dricka mitt kaffe ut och träna ... ha ett liv kallas det. Jag vill ha ett liv. Känna mig behövd. Känna att jag gör någon nytta. Att jag blir hörd. Att jag känner mig själv. Att jag har bra självförtroende. Att ingenting känns fel. Men allt detta kanske är omöjligt ? Verkar som det.. värdelöst.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag diggar dig gumman <3

2008-08-19 @ 21:07:22
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0