God morgon ! / Dagens låt / Horoskooop

Idag känns som en bra dag, vaknade lite sent men jag har fått sova ut iaf, dricker min morgon " vitaminbrus" och nyser .
Jag gick ju inte på intervjun men jag skickade mail och frågade o sa lite saker, så jag fick en ny tid :D JIPPIE.
Så jag har satt på mig tränings kläder oooooooooooooooooch ska gå ut och,,, ne :D jag ska bara ut och gå och se hur det känns :) bättre än inget, måste få tillbaka mina krafter, och som vanligt har jag fått för mig att jag ska "banta" men vi får se om det nu håller sig, jag är ju så matberoende som det bara går att bli. Jag kanske ine behöver drastisktbanta men jag vill ju vara nöjd med mig själv, thats hy det här är ine den vikten jag trvs med, nu sk det bli ändring :D
Det är så fint väder 25 GRADER :) jag blev lite lycklig nu.

Iaf kanske skriver senare Här är min låt för idag som jag kändes värd !


pussssss....

sen kommer ...

Horoskop för onsdagen

Väduren 21/3-20/4

Månen ger dig en ganska dramatisk onsdag. Det blir dina egna initiativ och idéer som avgör innehållet.

Oxen 21/4-21/5

En mysig onsdag väntar. Du trivs bäst tillsammans med människor som du tycker om. Fin kväll.

Tvillingarna 22/5-21/6

Du behöver intellektuell stimulans för att onsdagen skall kännas riktigt lyckad. Det får fart på dig.

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen blir rolig om du kan låta bli att tänka på vad andra har och inte har. Risk för avundsjuka.

Lejonet 23/7-23/8

Du behöver omväxling. Vänta inte på att andra skall sätta igång något, ta första steget själv istället.

Jungfrun 24/8-23/9

En trevlig dag, kanske inte så märkvärdig, men trevlig. Du vill gärna förändra någonting i ditt hem.

Vågen 24/9-23/10

Onsdagen blir antingen mycket livlig eller mycket lugn. Det beror på hur impulsiv du har lust att vara.

Skorpionen 24/10-22/11

En trevlig dag som passar bäst för stadsliv, möten, kultur och humor. Du mår bra av nya intryck.

Skytten 23/11-21/12

Energi och idéer har du gott om, och du satsar hårt trots att vissa människor motarbetar dig en del.

Stenbocken 22/12-20/1

Du är retlig och du tål inte stress, något som kan ge onsdagen slagsida. Trevlig dag i övrigt, dock.

Vattumannen 21/1-18/2

Humor och trevligt sällskap förvandlar med lätthet en vardaglig onsdag till en sommardag att minnas.

Fiskarna 19/2-20/3

Du måste välja. Antingen har du bara roligt eller också hinner du med de saker som du tänkte klara av.

( mitt horoskop stämmer verkligen, stämmer ditt ? )


Kommentarer
Postat av: maria

Detsamma :-)

2008-08-20 @ 14:23:28
URL: http://mariasplace.blogg.se/
Postat av: maria

Detsamma :-)

2008-08-20 @ 14:23:28
URL: http://mariasplace.blogg.se/
Postat av: Daniela

smedby3 =)

2008-08-20 @ 16:20:36
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tävlar ut en bloggdesign just nu :) var gärna med och tävla!:)

Klicka på länken nedan för att läsa mer



http://halldin.blogg.se/2008/august/design-utlottning.html#comment

2008-08-20 @ 18:51:39
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0