intervju i morgon / dagens låt



I morgon ska jag på intervju, och jag säger så här, om jag inte får jobbet så undrar jag om jag någonsin kommer få ett jobb, grejen är den, man ska då göra ett litet administrativt prov på den här intervjun som ska gå på 10 minuter, men det värsta jag tycker är att när man ska " berätta om dig själv" ,  jag har faktiskt inte alls mycket att säga, inte mycket om skolan, och kanske inte mycket om intressen heller,, så vi får se helt enkelt hur det går :)
Hoppas jag inte är sjuk i morgon, kan inte få en hostattack när jag ska försöka smöra på intervjun, men men önska mig lycka till med det !


Nu ligger jag här klockan 20 över 1 på natten coh tänker på den där intervjun och kan inte sova .. det är bara tänka " får jag jobbet så får jag det, annars är det bara en erfarenhet"
Men nejj jag ska tänka på det hela tiden, tex, hur det skulle vara ifall jag hade jobbet, hur det är på intervjun, vad för frågor m.m..
förstör mig själv, men iaf nu eftersom jag börjar bli frisk, kan jag ju börja på heltid att, äta nyttit och motionera. För orkar inte ligga kvar i sängen en dag till, även fast det är sååååå skönt att bara ligga och slappa o slöa o känna sig värdelös för man inte gör någon nytta !

Och förutom alla tankar runt det ovanstående så har jag tandvärk, en av dom högra övertandänderna :S jaja..  och aa det gör ont när ja äter m.m          ..

Och när jag skulle duscha idag så orkade jag inte ens det i 10 minuter, fick gå ur duschen med balsam i och sätta mej o ta det lugnt, snacka om att förlora krafter när man bara legat hemma och varit sjuk en vecka.

Ska nog fortsätta kolla på några avsnitt av Scrubs nu, och se om jag blir lite tröttare, men jag blir terrad med sms hela tiden, svårt och sova då om det är av olika så måste man ju svara, någon kanske har något vettit att säga :)

Puss

Disturbia - Rihanna
( när jag lyssnar på låten så tänker jag på söta Emelie från Uppsala )

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: tack <3

2008-08-19 @ 07:07:27
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: annie

Hoppas du får jobbet! Vad är det för något?

2008-08-19 @ 11:00:34
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0